De ene klantendienst is de andere niet...

Door Björn Anseeuw op 26 december 2015, over deze onderwerpen: Consumentenzaken

14:11u. Even naar Telenet gebeld.  Snel wat opties op m’n vaste lijn, die ik toch niet gebruik, opzeggen.  “Wil u een telenetdienst bestellen, aanpassen of opzeggen, druk 3.”  3 gedrukt.  “Wil u graag een telenetdienst bestellen, druk 1; wil u één of meerdere telenetdiensten of -opties opzeggen, druk 2.”  2 gedrukt.  “Wil je opzeggen door overlijden of verhuis je naar het buitenland, druk 1; gaat het om een andere reden, druk 2.”  2 gedrukt.  “Op dit ogenblik is onze klantendienst gesloten.”

14:12u. Nog eens naar Telenet gebeld.  Toch nog eens proberen wat opties op m’n vaste lijn op te zeggen.  “Wil u een telenetdienst bestellen, aanpassen of opzeggen, druk 3.”  3 gedrukt.  “Wil u graag een telenetdienst bestellen, druk 1; wil u één of meerdere telenetdiensten of -opties opzeggen, druk 2.”  1 gedrukt.  “Goede middag, waarmee kan ik u van dienst zijn?” 

De ene klantendienst is dus de andere niet…

Hoe waardevol vond je dit artikel?

Geef hier je persoonlijke score in
De gemiddelde score is